Fina Arne

Jag kände dig inte väl, jag vet bara att du är en så otroligt fin människa och du har lämnat en stor saknad hos oss alla. Jag vet att du betyder så otroligt mycket för mamma och din familj som är de finaste människorna jag vet. 
Att höra att du dog med ett leende på läpparna fick mig att rysa, att veta vad som hände och bara lägga sig ner och somna in med ett leende, det bevisar så mycket. Ögonen tåras och rinner över när jag läser din anons. Vi tänker på dig och vi tänker på din fina underbara familj. Sov så gott nu min vän.
dikten på dödsanonsen:
"Så har vi vandrat
Du och jag
i kärlek, hand i hand
Så har vi delat
varje dag
i våra drömmars land,
Vår lycka var
vår rikedom,
nu har Du gått, min hand är tom.
Tack för allt älskade Arne."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0