Ellerrrr??? kan va så att darling fyller den 20 juli....

ehm! hejhej! tur att jag bloggar så ofta! jag gör så mkt kul och jobbar en del så blir inte att jag orkar!
ehm, jag har varit och festat som en tok som man bara kan med världens bästa tjejgäng, sen vart det smultronstället med darling och lite mys! en riktig härlig ridtur med ellapella på söndagen, vidare till åby på kvällen, skön sovmorgon sen hem och jobba, idag jobbade jag sen åkte jag in till stan och käkade gott och shoppade åt jimmie, jag pekade på vad han skulle köpa och han köpte, lydig pojke det där!;) jag hittade två tröjor jag med, jag som inte skulle ha något, men de kostade 50 :- st så jag tänkte att jag förtjäna det! 
sedan hem till ralle och se på allsång och äta ost och kex och annat smått och gått, sen såg vi deja vu, den var invecklad men helt okej bra! bara det är lyckkliga slut så gillar jag filmen har jag kommit fram till! ;)
ledig imorgon så får se vad jag ska hitta på, kan ju hoppas på fint väder, har tappat allt och lite vill man ju ha tills man åker till turkiet! helt otroligt vad jag längtar!
Jag har även massa bilder från dessa dagar men jag orkar inte nu, så får bli några enstaka!
älskar denna bild, hon är så gullig! min lilla raring! på fredag drrrrrar vi! najsbajs!
glääääss
hittade ett charmtroll på HM idag, måste säga att alla vände sig om efter honom! RAWR! jag fånga honom på kort! rätt stolt! hahahah!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Amanda har jävligt fina ögon....

2011-07-27 @ 14:22:14
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

ja det har hon.......

2011-07-27 @ 15:40:28
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0