åååh, och vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven

jag har en liten småförälskelse i håkan just nu, så hoppas ni står ut och lär er förstå vilken briljant människa han är! han texter alltså! ohhhh!
men ! jag ligger hemma med feber och huvudvärk, så är sjukanmäld och skit.. inge kul. men jag har min zipperall sen fick jag mig min kebabrulle och ben&jerrys, så jag är lite bättre nu :$ sen så äre så att jag ska lägga mig och se film, sen sooova! hoppas på att vara friskare imorgon!
jag har haft en toppen helg med min fina Amanda och med min fina Matilda och lollo mf.
igår kväll red jag för första gången på väääldigt länge, så jag har feber + träningsvärk :(((
sen åkte jag till räääsmuus och kolla på torsk på tallin, oj oj haha!! dåligt av mig att jag inte sett den innan, men iaf!
nu ska jag sova! GODNATT!
min lilla underbaring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0