tidig morgon

gach! vad jag hatar att gå upp tidigt!
meeen inatt så har jag haft en irriterad katt på mitt rum, brukar ha dörren öppen så de kan komma och gå som de vill. men natten innan så var Bäjliz jätte jätte jätte dum.. då var han en billig katt.. han jagade på jason gubben, hoppade på buren osv, det är inte ok!
såå ist för att slänga ut honom på nätterna kom mamma med den briljanta (s?) idéen att "du får stänga in honom i ditt rum! ja menar? jippie? han var ju lagom road över att bli instängd så där, han är en katt, han gör som han vill.. så till slut demonstrerade han med att han la sig på mig, och försökte psyka mig eller något.. hur som så somnade vi och det var en lycklig katt som fick komma ut i morse ;)
obstinat!
trött tjej.. uhäää! att jag ens försöker!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖT SÖTAST!

2011-02-18 @ 23:51:23
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

DU DU DU DU DU DU DUAST!

2011-02-19 @ 12:54:27
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0