Sportlov var de ja!

Med en svullen rygg och en ömmande bak är jag nu hemkommen från två toppen dagar hemma hos kusinerna. 
De kom och hämtade mig vid elva igår och då var det bara att ge sig ut till stallet och ta in Rita och Thelma så blev den en ridtur. Det var läskigt länge sedan jag satt på hästryggen så det var helt underbart bortsätt från savsåret jag fick i rumpan. Annars var allt perfekt! när vi kommer tillbaka har de andra spänt för tre pulkor bakom deras fyrhjuling så då blev de att åka av och vi har nog alla träningsvärk i varenda muskel efter all skratt och alla gånger man flög ur pulkan, men otroligt kul och toppen väder pricken över i:et var att vi grillade korv!
Sen blev det att gå in och se en toppen bra film sen blev jag även frälst på GNR herrejäklar så heta killar! mums!
men så vaknade vi vid halv nio imorse och då drog vi på Troja och dreglade lite till sen gick vi ut och bar undan massa ris, sen in igen och käka sen ut igen för att rida. åh jäääävlar vilken träningsvärk jag led av, shieeeet! haha men oj oj så härligt det var! nu är jag som sagt hemma igen och har inte en aning om vad som händer ikväll. 
MEN! Vilket TOPPEN lov jag har! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0