shopping, Ikea!

sov i svärtinge, blev film och melodifestivalen! helt okej jätte bra!:)
sen kom mamma och mormor och hämtade upp mig så åkte vi till linköping och shoppade och gick och kollade på Ikea :) super trevligt! men nu är jag trött! haha :)
här kommer dagens köp!
Tröja från Gina
Byxor från Vero Moda, har redan ett par, men jag älskar dom verkligen!
Byxor från Gina, gach! ni anar inte hur länge jag gått och kollat på de här byxorna men jag har inte vågat pröva dom ens för jag trodde att det skulle se gräsligt ut! meeen så prövade jag dom och jag vart kär!
köpte lite trosor och sen vet jag inte vad som hände med mamma! hon hittade hur mycket som helst! haha ;)
jag hade det super trevligt och nu ska jag sätta mig och söka lite jobb!
btw så fick jag en julklapp idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0