sammanfattning!

Det blev en kul kväll igår och mina tjejor är dom bästa! självklart! det blev mycket dans och det tycker vi om! sen blev det cheeeese! världens lyckligaste, köpte faktiskt två, den ena smällde jag i mig rätt fort och den andra sparade jag till imorse. Fattar ni hur underbart gott det var att äta en CHEESE till frukost?! hahah jag är sjuk i huvudet.. Men frågan är ju, vad är normalt? inte fan vet jag iaf! jag vill inte vara där iaf!
Nu kommer iaf snart mina söta kusiner och hämtar upp mig, jag har packat alla varma kläder och sitter påklädd och svettas som en gris typ, nä men iaf! det ska bli en hel dag ute i snön med hästarna, vi ska rida och tolka och ha det allmänt härligt! sover där inatt sen imorgon hoppas jag på besök från morbror och ännu en kusin ;) vi gillar!
nae nu måste jag dra mig! PUSS på mina finisar!
det där med snöänglar är fina grjejer! speciellt när Bruno ska vara med!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker inte om normala människor :P

2011-02-25 @ 09:54:48
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

då känner jag mig älskad :D

2011-02-25 @ 16:35:06
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0