Mulan och lite teater

Vaknade för ett tag sedan så har precis käkat lite frukost och sitter nu och kollar på Mulan. Rätt så klockren film! :)
Sen blir det lite teater träning, vi ska även se filmen idag, kan va lite bra känner jag ;) efter det ska jag hem och fixa mig lite snabbt sen ska jag till min andra familj ;) ae men ska över till anna på lite taco mys :)
Lovet är snart slut och det känns lite synd för jag har haft ett sådant toppen lov och skulle inte ha något emot att ha en vecka till! men mitt lov har varit toppen på alla sätt utom att jag har varit väldigt förkyld ungefär hela lovet. men vad gör det. det har gått ändå.
http://www.youtube.com/watch?v=8SbUC-UaAxE
Här är en video som jag inte kan sluta titta på eller sluta lyssna på. Helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0