idag är jag så glad!

Idag, åh idag! det har varit den bästa dagen på länge!
vaknar vid halv nio, beger mig till finspång till en yrvaken amanda som sminkar sig, tvingar henne äta frukost med mig, sen bär det av mot söderköping, lite fel körning men vad gör det när vädret var som det var! helt underbart! snacka massa skit och sjunga halsarna av oss, skrattat så man hade ont i magen! underbart!
Väl framme i söderköping hittade jag det perfekta tyget! det kommer bli såå bra! åh vad jag längtar!
fick läskigt mycket rabatt typ 50% underbart!
eftersom det blev så billigt så gick vi över till söderköpings godisaffär och köpte oss ett kg godis, VAR... hahah ae men det var mumsigt! ;)
sen åkte vi in till ingelsta och käkade och gick och shoppade lite.. haha fy jag måste sluta!
men så kom vi tillslut hem och då var det bara att packa upp och packa om och springa över till anna och krypa ner i deras underbara badkar och snacka skit i några timmar till! underbart!
kom nyss hem och vart lite arg på lillebror men det är det de är till för.. synd bara att stackars bruno ska behöva lida! men men!
nu ska jag ställa mig och laga lite mat tills min söta mamma kommer hem!
lååångt inlägg en stjärna i pannan till dem som orkar läsa allt ;)
trött fejksmile!
mmmmmh! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Signe. JAg läste hela texten. Får jag en guldstjärna nu? Eller får jag två? Hejdå Signe



ps. jag säger inte vem jag är men du kan få gissa dspspdsps.

2011-02-09 @ 21:36:46
Postat av: Signe

Hej Någon. guld stjärna på dig min hemliga beundrare!

2011-02-09 @ 22:18:47
URL: http://signeconnman.blogg.se/
Postat av: sofia

Åh, det kommer nog bli superbra tror jag :) Söt bild förresten!!!!!!!

2011-02-11 @ 15:00:50
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

ja jag fick se klänningen idag och DET KOMMER BLI SUPERDUPERMEGABRA!!!!! :D öhö jo men tack ;)

2011-02-11 @ 18:03:56
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0