födelsedagsbarn hit och dit!

Lång dag idag! en helt okej skoldag, slappt var det! sen blev det att åka bil med mia lite överallt! fick en guidad tur genom Grytgöl. Det var himla intressant måste jag säga!
sedan kom vi fram till lilla Borggård, där det väntade en ENORM smörgås tårta som var bland det godaste jag ätit i hela mitt liv! gick nog upp 10 kr bara på den! ILLA!
sen blev det fika, mums mums och kladdmuffins.. shiiit...
hahah sen blev det prat prat prat, mys mys mys. vilka toppen tjejer jag har!
nu är klockan mycket och jag ska sova nu.
-
ibland tänker jag inte, eller jag tänker jag för mkt? på fel grejer iaf.. det är tydligt.

Mys!

Födelsedagsbarn!

födelsedagsbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0