28 februari

Förstå att min vän, Sanna Björk. Hon har gått och räknat ner till den här dagen från att det nästan var 300 dagar till idag. Idag är nämligen hennes 18e födelsedag och igår bröt hon nästan ihop för då ville hon plötsligt inte bli så stor. jag tror hon kommer klara det fint, men det är det som är det fina med min lilla vän, hon är inte som alla andra ;)
Grattis älskade vän! 
och grattis till världens bästa vän! gamle tant! ;) höhö! Anna Karin Pettersson Söljvägen 14 fyller 19 ;) ett år kvar nu bara sen behvöer vi inte fylla år mer!
Nu till det viktiga i det här inlägget!
Det är så att jag har ju ett rätt ovanligt namn.. Så mina föräldrar valde att ge mig de vanligaste mellan namnen istället! Nämligen Maria och Sofia, och nu är de ju så här att Maria står det i almanackan idag om man kollar! såå GRATTIS TILL SIGNE MARIA SOFIA CONNMAN! + Min söta vän! MARIA ROBERTSSON och så alla andra Marior här i världen!
en bra dag ska min namnsdag få! med smörgås tårta och grejer! tänk så min lilla vän styr för att få de bra för mig ;) hahah!
jag och sanna på nyåret !

Kommentarer
Postat av: linnea

ameh guuuh, grattis! och jag som inte ens gett dej någon present. känner mej lite dum nu... hoppas du kan förlåta mej (a)

2011-02-28 @ 21:06:09
URL: http://linneastrands.blogg.se/
Postat av: Signe

2011-02-28 @ 23:39:09
Postat av: Signe

vet inte om jag kan förlåta dig ;o men jo okej då ;)

2011-02-28 @ 23:39:53
Postat av: Sanna

det var 192 dagar signe!! inte 300 :(

men fint skrivet!! hahaha :D <3<3

2011-03-01 @ 20:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0