you wanna know? how you make me smile

Jag sitter och funderar på livet, att för ett år sedan satt jag som så många andra på nålar över att snart få gå på jullov, jag vet att det nog är minst lika många iår som längtar efter jullov.
Själv har jag inte något mer jullov, jag ska istället för första gången i hela mitt liv kliva upp kl kvart i sex på julafton för att åka och jobba.
Likadant på nyårs afton, det blir inte stor fest för mig, jag ska istället gå upp tidigt dagen efter nyår och jobba hela dagen, nu kan det tolkas som gnäll, men det gör jag inte, jag gnäller inte, jag är så otroligt lycklig över hur mitt liv är just nu, om jag visste att jag skulle må så här bra för ett år sedan, ja då hade jag sett ljusare på framtiden. 
Jag har nu jobbat 12 långa dagar i streck och ska äntligen få vara lite ledig, imorgon ska jag och min älskade mamma åka och julshoppa, bara hon och jag. På kvällen ska jag träffa fina vänner och umgås med Jimmy. På lördag åker han och jag på julbord tillsammans med hans företag. God mat och bra underhållning, jag ska få klä mig fin och njuta av att få vara med Jimmy!
Tillbaka till nu:
Nu ska jag faktiskt ta med mig Bruno ut ett sista varv sen ska han och jag sova gott medan chillorna ska spela oss ett litet spratt, men med öronproppar i så går det hur bra som helst, jag älskar dem över allt annat så det gör inget att de låter "lite" på natten ;) 
Jag ska bli bättre på att blogga! jag lovar! :) 
men nu säger jag godnatt! sov så gott alla mina fina härliga läsare som ännu hänger i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0