släng ner nyckeln min fina

Hej på er allihoppa, om det nu är så många kvar? tveksamt kanske, men nu kommer iaf ett inlägg bara för att min pojkvän tycker att jag är lite dålig på att uppdatera, dock borde han inte klaga för jag är ju med honom den mesta av min lediga tid.
MEN iaf, tänkte gå igenom lite om allt som har hänt den senaste tiden:
Jag har blivit vuxen och flyttat hemifrån, jag bor nu med mina fyra små luddtussar och för det mesta med min pojke i en rar liten lägenhet i finspång, så fort jag fått internet i lägenheten ska ni få se fina bilder från den, :)
annars jobbar jag mycket och umgås lite då och då med mina vänner!
Den här helgen jobbar jag och idag efter jobbet så har jag och Jimmy varit och käkat god mat och nu sitter vi hemma hos honom för en gångs skull och kollar på idol, för övrigt hoppas jag väl på robin så att amanda har en kariär framför sig! nästa helg ska vi till stockholm på julbord, det ska bli kanon! :)
och helgen efter det är det jul! tänk så tiden går, pojken min ska fira med våran familj! det ska bli kanon :)
öhm näää men ja vet ju inte ens vad jag ska skriva... haha känns bara som jag skriver något helt onödigt.. men men läs om ni vill så hörs vi!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: michelle

YEEEY äntligen ett inlägg! :D saknar det du skriver ju... kram <3

2011-12-11 @ 14:36:01
URL: http://michellehaag.blogg.se/
Postat av: signe

jag lovar att jag ska bli bättre från och med nu raring! :) Kram <3

2011-12-15 @ 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0