ohhohohh sweet child o'mine

Godmorgon fina ni!
det är skönt att vakna till fint väder ute, inte för att solen skiner in genom mitt fönster här hemma men att se den blåa himlen och solens strålar mot tallarna är minst lika härligt :) 
Igår var det kanon kul, träningsvärk i magen och det är ett tecken på att man har haft kul!;) 
Men innan jag visar bilder från gårdagen tänkte jag visa vad jag gav Jimmy i julklapp :)

denna är från http://www.kandeeshop.se/sv/ jag diggade den stenhårt och tyckte att den skulle passa honom hur bra som helst :) 
sen fick han en nyckel till min lägenhet :) mest symboliskt men jag tycker att det var fint och det tyckte han med :')
Av honom fick jag det där fina nyckelskåpet som jag visade i ett tidigare inlägg, sen ett usb, mycket bra då jag själv hela tiden tjatar om att få låna ett för att jag inte har något eget, :$ och sen fick jag blåa matmått om ni fattar? decilitermått osv :D vi kör på vitt och turkosa inslag i köket så det var mest symboliskt ;) 
vad jag fick mer berättar jag i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0