jul jul strålande jul

Jag sitter och tänker över min jul, den har varit helt otroligt bra, god mat dricka och människor jag älskar omkring mig ungefär hela tiden. För mig är inte klapparna det viktiga, det som betyder mest för mig är att kunna sitta runt ett bord med sina nära och kära och bara kunna skratta och ha det trevligt, bara få må bra! 
Julafton som jag fick fira med min prins var perfekt! juldagen var minst lika bra och på kvällen firade jag med mina finaste vänner! det var riktigt roligt att få gå ut i finspång och träffa människor som man inte sätt på evigheter! 
Idag ska vi fira med pappas släkt och det kommer nog bli bra det med :) 
Lägenheten är städad sedan igår och jag ska fixa mig för att sedan slå in de sista julklapparna! :) 
bilder på mina utfits nu under julen får ni här! :) 

dagens; jag kände för att leka lite med håret! vart nöjd! 
Nu när jag varit vaken ett tag känner jag att jag kört på både igår och i förrgår, jag vet julafton, inte ok men gratis är gott och jag hade det himla trevligt! det är det viktiga :) 
nä nu ska jag slå in julklappar så här efter jul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0