i don't like it all the time

Den här dagen kan verkligen gå och ta sig någonstans, fy tusan vad jobbig den har varit, sovit extremt dåligt, har fått väldigt lite gjort pga det, jobbet var hur stressigt som helst, mitt under allt börjar jag känna mig yr och illamående, då kommer sanningen ifatt mig att jag inte ätit många tuggor idag, och som det såg ut för stunden höll det inte på att bli någon mat alls men det löste sig, självklart, det löser sig alltid. Så när jag äntligen stiger in innanför dörren, allmänt trött, jo vad ser jag då ligga på golvet? Jo Granskrället såklart! fy så sur jag blev, så det var bara at ställa upp den och börja sopa, ville inte dra igång någon dammsugare kl kvart i tio när det bara bor gamlingar här i huset, av erfarenhet så vet ja att de flesta lägger sig skapligt.
Tillslut tar jag tag i chillorna och deras bestyr och då är smågrabbarna på dåligt humör och bråkar om både det ena och det tredje, världens fajt blev det om vem som skulle dricka så det slutade med att jag stod och "vattnade" Tamlin så de fick dricka båda samtidigt... SUCK! men nu är det väl lugnt hoppas jag. 
Ensam hemma är jag oxå, Jimmy ska upp mitt i natten i natt och åka iväg och jobba så han sover i stan. 
Blä så jag gnäller men man har väl såna här dagar också, det är väl bara att acceptera det och vara nöjd ändå. Bäst att jag går och lägger mig nu känner jag! Godnatt och tack för denna härliga dag.
bild lånad av google.se, beskriver mycket bra hur jag känner just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0