all i want for chrismas!

jag har fått hur mycket som helst, mycket saker till lägenheten! ska se om jag kan komma ihåg allt!
kan ju faktiskt vara kul, om inte för er så för mig att titta tillbaka på och minnas lite :) det är ju mcket därför jag skriver denna blogg, för att skapa minnen! :) 
så nu ska vi se! 
kan ju visa de bilder jag har :)
överkast och pläd av mami
presentkort av pappa zarah och eller på bolagret och presentkort på Åhlens av Ninni
nyckelskåp av Jimmy 
ljusset av Jimmys mamma
brödrost av Zarah
glasburkar av Matilda
Ljusfat av Emilia
Blommor av farmor och farfar
det var det jag hade lyckats på kort på
jag fick även en toalett av min pappa! hur nödvändigt som helst måste jag säga! dessutom fick jag största paketet, bara det är ju roligt ;) 
sen fick jag även massa kläder av min faster som jag fick ta med hem direkt efter vi varit och införskaffat dom för några veckor sedan, jätte jätte bra! 
sen fick jag även knoppar till köket av mamma oxå kanonbra, och det blev jätte fint, så det ska jag väl ta och visa er någon gång! 
jag fick pengar av farmor och farfar och av mormor och morfar alltid bra!
hm en chokladask av lillebror, hm jag vet att jag glömt en massa saker.. och det är kämpigt ska ni veta.. men detta är vad jag kommer på nu! nu ska jag gå upp ur min sköna säng och laga mig lite frukost/lunch!
sen börjar jag jobba vid två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0