livet är som bäst när man är där man trivs

djupvik, underbara djupvik, som jag älskar det stället! som jag älskar mina vänner! 
vädret var helt kanon och vi lekte som små barn i vattnet, det kändes underbart att få släppa allt och bara få njuta av vad livet har att erbjuda, nu har jag jobbat igår och idag, hemma just nu för jag jobbar delat, hemma igen vid nio sen kör vi på sju-sjutton imorgon sen är jag ledig till tisdag eftermiddag igen, skönt!
ni kanske ser att jag gjort något med håret? klippte av närmare tre dm hår och jag är jäkligt nöjd!
vi får höras senare! ha det så bra mina fina! 
funderar på att ändra lite design men jag kommer inte ihåg hur man gör så jag känner att om det finns någon som kan och som kanske vill hjälpa mig så säg gärna till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0