live your dream, just for you!

jo men tjeeeena!
igår var jag nog världens tröttaste tjej! blev inte mycket sömn av sina anledningar natten innan, men det var bara att bita ihop och cykla till jobbet! väl på jobbet gick det helt ok snabbt och jag kom hem och åkte med pappa till firret för att uträtta lite ärenden, jag köpte mig ett nytt skissblock och skuggpennor det ska bli spännande att få testa lite :) 
idag ska jag till staden och lämna min kära mor och hennes gubbe, de ska nämligen till turkiet i en vecka! det blir nog bra :) 
bäst att käka lite frukost nu! :)
super trött hund! så här trött kände jag mig igår! hahah det är så att tillochmed bruno är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0