jobb och mc åk!

usch vad dålig jag är på att uppdatera här! men! jag har jobbat mest sedan sist! lr, jo jag har bara jobbat! dubbelpass igår och jobb idag till halv två, hem för att vända för att åka in med motorcykeln med classe och åka och kolla på lite bilar! idag hade vi inte så mkt tur och vi hittade inget intressant men jag fick min mat från max och även jag har väl lärt mig lite idag! det är ju faktiskt bra!
har precis duschat och borstat ut mitt långa bruna hår för näst sista gången, ;) en ledtråd på vad som händer imorgon innan jag linnea och fia drar till paradiset över natten och har det skönt på torsdagen! det står att det ska vara sol så det hoppas jag verkligen att det blir! för det är då jag älskar det stället som mest! alla år som vi spenderat där nere, så många minnen, det är helt otroligt vad jag älskar det stället!
och mitt i allt skrivande började det en himla bra låt, nu känner jag mig lycklig!:')
jag ska nog lägga mig och läsa lite nu, är himla död efter allt jobb och farande på motorcykeln, men härligt har det varit! 
Godnatt på er mina fina läsare vilka ni nu är!:)
min fina prins, galen är han, men han är ju min cooling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0