Jag saknar dig

jag gråter än, det går inte att förstå hur en film kan få en så tagen, en svensk film, två flickor, två systrar med piteo dialekt, enäggstvillingar, en försvinner för alltid, en blir kvar. 
hela filmen.. det var.. jag har aldrig gråtit så mycket på bio förut! jag är nästan glad att jag såg den där först.. hade jag sett den hemma hade jag legat under täcket och gråtit för länge. 
om ni klarar av den tunga sanningen, att livet är en skör tråd, se filmen, den är så otroligt djup och fin, jag vet knappt vad jag skriver för det gör fortfarande ont i hjärtat och jag är fortfarande i lite chock. 
men det har varit en bra dag med tess! nya superfina naglar har jag och mätt och belåten är jag och nu ska jag gå och lägga mig, 
jag har namnsdag nu, det är mitt namn vi firar lite idag :) 
igår var det min fina vän Rasmus som blev bamsestor! 20 år och "vuxen"
imorgon när jag vaknar ska jag städa sen kommer fina tjejor hit och myser.
jag är kär,

Kommentarer
Postat av: sofia

Åh jag vill också se den!

2011-08-23 @ 10:21:01
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

den var fruktansvärt sorglig!

2011-08-23 @ 10:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0