Helgens planer

nu har jag jobbat klart för denna vecka och tar helg! helt kanon! 
startar upp helgen med fest här hemma! härliga folk kommer hit sen, och jag är rätt stolt, jag är klar med det jag måste, så nu ska jag bara plocka lite sen ska jag ut och gå med bruno :) det blir bra! men först ska jag äta något!
vi taggar till ikväll sålänge!
imorgon ska kusin konfirmeras, herrejisses så snabbt det går! känns som det var igår jag var där! men icke! så ska fira henne och på kvällen ska jag vara lite chafför :) 
på söndag blir det harry potter maraton med Jaakko! det ser vi fram emot! :D
men nu taggar vi först och främst för ikv och bortser ifrån att jag har ont i halsen och är hur trött som helst! man lever bara en gång! så det är bäst att passa på :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0