he just playing with you

film mys med tobias, lisa och jocke ikv, det var himla trevligt! dock jobbigt att ena filmen hackade sönder mitt i allt spännande... inte ok. får väl ladda hem den så man får se slutet för annars var den himla bra! 
World trade center var det btw! sen såg vi i samlarens spår faktiskt bra, den med, lagom spännande, så där så att man inte vågar gå och lägga sig riktigt än! men jag måste sova nu snart för måste tänka på så jag orkar upp imorgon skapligt så jag inte sover bort hela dagen, imorgon börjar jobbet igen! Så Signe! sov för faaen!


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! Anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) kramis

2011-08-09 @ 03:06:55
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Signe

det stod väl att tävlingen skulle avslutas vid midnatt?

2011-08-09 @ 10:01:32
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0