Harry P med en finne som skrattar på fel ställen!

igår var det en skön dag! låg och läste och hade det allmänt gött, på eftermiddag/kvällen kom Jaakko med räksallad och så startade vi upp våran Harry Potter maraton! tre filmer hann vi med, sen var vi så trötta att båda två låg helt utslagna i soffan! haha! det sura var att vi var ute efter att få se den absolut sista filmen och så orkade vi inte det! så vi bestämde att göra det idag ist!
så som sagt, somnade väl vid halv två sen ringde klockan på halv sex, råkade sova en halvtimme extra, men jag hann iaf! och på jobbet har de skrattat åt mig för att jag vandrat omkring som en levande zombie! men det gick det med ;) jobbar ju bara idag sen är jag ledig till fredag! ska bli skönt ! :) har lite planer för mina lediga dagar så det blir bra! :) 
Imorgon ska jag träffa min fina fia, min tanke är att vi ska se lite disney filmer och ha det mys! 
på onsdag åker jag med tessan till stockholm och får naglarna fixade! ska bli himla kul! en mysig utflykt dessuton ! :) 
på kvällen kanske det blir lite hugo? det skulle vara himla najs faktiskt! men vi får se vad vi orkar med :) 
torsdag kommer mamma och classe hem igen men har lite hemliga planer för kvällen :)

helt ok söt faktiskt! hahahha!
bilder lånade från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0