förvirrad

Idag, idag är jag 18 år och om 23 dagar fyller jag 19, jag var ju nyss 9 och längtade efter att få fylla 10 för det skulle bli en stor grej att fylla två siffrigt, nu står jag här. Slutat skolan och mina vänner försvinner åt olika håll i världen, är det verkligen min tur nu, är jag så stor att jag ska få leva för mig nu? bara mig? ja det är nu det börjar, livet. det är nu mitt liv börjar, nu som jag väljer vad jag vill göra med mitt liv. Igår kom vi fram till att det är viktigt att leva livet fullt ut, man lever bara en gång, som vi vet. varför chansa? det är det inte värt!
jag är stolt över mina vänner som vet vad dom ska göra i framtiden, att ta steget och flytta till en annan stad åka utomlands och inte komma tillbaka på lång tid, jag är så otroligt stolt över er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0