presenter ifrån världens bästa tjejer!

hahahahahahahaaha!!
idag har jag skrattat så jag har ont i hela kroppen!
underbara vänner jag har verkligen!
det kommer bilder men nu säger jag allt jag fick ;)
jag fick en jätte fin tavla av emma.
sen fick jag av mia lite små prylar som hon "gjort" som tatuering (vatten tatuering) kapsyl öppnare, reflex, ett hjärta hm vet inte om det var något mer där.
sen fick jag en snoppform att baka i! shotsblandning och kåtpiller.
sen fick jag godis och en dildo ;)
sen fick jag även snopptårtor och bakelser! åh så underbara ni är flickor!
jag älskar er!!

här är allt jag fått hittills ;)

sötnos <3

sötlisa kom ner med en cider till mig oxå, mohah :)

fina tavlan jag fick av emma och shot glas;)

i <3 shlager

muffins <3
ni är underbara tjejer!

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag älskar dig <3

2010-09-09 @ 20:02:07
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

du är himla bäst! <3

2010-09-09 @ 20:18:51
URL: http://signeconnman.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är underbar Signekines! <3

2010-09-09 @ 21:18:01
Postat av: Signe

Du med malinstumpan! <3

2010-09-09 @ 21:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0