modell för en dag

Idag har jag varit modell för en dag! Dagen började med att jag försov de mig, fick fem minuter på mig att klä på mig och springa ut till bilen, sen bar det av, tåg till Stockholm och sen käk på donken, lite koll på stan och sen drog vi oss mot the studio. väl där inne så får vi sätta oss ner och sen blir jag sminkad och det blev möörkt! hade väldrigt svårt för att gilla det, men det funkade ;) sen fixa håret, det sög. hon kunde ingenting, men men! sen fick vi komma in och ta kort, och oj! så kul det var :) underbart! sen skulle vi välja ut kort oxå, hm inte det lättaste och jag kan inte påstå att jag är så nöjd med något av korten jag valde men de fick duga ;) emma och anna vart super bra! och sen efter det så drog vi och käkade igen och sen kom tåget och nu är jag hemma, en HELT UNDERBAR dag med flickorna! oj så kul :)
nu ska jag ringa till pojkvän!
hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fin du är Signekorv! :)

2010-09-30 @ 16:27:38
Postat av: Signe

TACK PLUTTAN! :)

2010-09-30 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0