mina dagar framöver

fredag: ska jag till skoklan för att ha EN lektion, känns grymt ovärt! men jag ska även ta och skriva in mig på körskolan och sen åka hem och gå över till min kära granne och få massage! därefter hem till pappa för at invänta mina snygga kusiner matilda och emilia! saknar dom nått grymt så skka bli hur härligt som helst! vi har hela gården för oss själva i helgen ;) kan bli spännande!
lördag: som sagt vara med matilda och emilia! pyssel med hästarna och film mys <3
söndag: åker flickorna hem lite skapligt och jag drar till Lotorp och umgås med min snygging, bakning står på schemat!
Måndag: vanlig skoldag som består av två lektioner! funkar (y)
Tisdag!: IT'S MY B-DAY ullala! härligt, blir inte så mycket att fira, jag får av familjen här hemma och sen ska jag och alex på cirkus låter det som! himla annorlunda och spännande! åter kommer!
Onsdag: hmmm
Torsdag: fika hos Amanda för att fira mig!
Fredag: Fira mig på pappas sida, därefter dras det mot finspång och sen vidare mot hugos!
Lördag: kräftskiva?
Sändag: fira mig och mormor i djupvik
-
där ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0