Min 18årsdag!

Idag blev jag 18 år, det är sjukt vad tiden går och jag har haft världens bästa dag! helt underbar!
imorse fick jag ett gym kort och massa saker från aktiv, sen fick jag massa bestick. Sjukt bra ! :)
sen kom jag till skolan och alla är så glada och gratulerat mig och ah helt otroligt bra dag har det varit! solen har skinit hela dagen och klassen sjöng så fint för mig :)
efter skolan åkte jag och alex till lotorp och vi skulle ju ha åkt på Cirkus, men det blev inget, vi orkade verkligen inte! så vi käkade gott och så kommer han med tre röda rosor till mig och ett presentkort på HM! underbara du ! du gör mig så glad ♥
sen så kommer Erika med en stor bukett med massa färgglada blommor, jag blev så rörd! åh så glad jag blev! sen hade de köpt hem kladdkaka som vi smaskade på :)
åh så underbar dag jag har haft! :)♥
Tack alla för alla gratulationer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0