Magnus Uggla

Är en människa som jag verkligen älskar! Det finns ingen som han, han är hur skön som helst i alla lägen och lika mycket som han jävlas med andra lika mycket jävlas han med sig själv, är inte det helt underbart?!
tänk att vara så liten och ändå så dryg och härlig.
Jag kommer ihåg sommaren 08 när vi var på liseberg så såg jag en liten kille komma gående som sång precis som magnus, och jag ropar till mamma "titta mamma! vilken bra imitation av uggla!" nu var det ju så att det råkade vara just uggla! haha men seriöst? han var ett huvud kortare än mig? haha shit :D
Magnus Uggla är en jag lyssnat på sedan jag var 4 år gammal, ni kan ju tänka er hur det såg ut när en liten unge på fyra år går omkring och sjunger på ugglas texter som är allt annat än rumsren ;) det var så mamma och pappa fick gå och hålla för munnen på mig! haha
när man är deppig är det ett tips att lyssna på Magnus, man blir alltid glad när man hör han och hans texter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0