känner mig vuxen!

idag känner jag att jag börjar bli stor på riktigt! det är lite läskigt att tänka efter så jag låter nog bli ;) haha
men ja, iaf jag gick in på banken idag och fixade mig ett bankkort helt själv och fick en sån här liten söt dosa och massa viktiga papper! sen när jag kom hem så hade jag fått massa post med ännu mera viktiga papper. så nu har jag fixat mig en egen pärm med viktiga papper! shit så stor jag är! måste faktiskt till banken på måndag igen ! oj oj oj :D haha nu ska jag packa träningsväskan och bege mig till gymmet, anna och jag ska springa och sen blir det zumba ;)

Kommentarer
Postat av: Vicki

Härligt! Vad duktig du är som går själv och fixar det. Min mor hänger alltid med mig på sån´t haha. :) <3

2010-09-30 @ 22:45:14
URL: http://viktoriakarlssons.blogg.se/
Postat av: Signe

hihi ja mamma skulle ha följt med men hon kunde inte så då fick jag gå själv :D <3

2010-10-01 @ 06:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0