jag sitter här

jag sitter här och väntar på att gå till anna för att få skjuts ut till bussen :)
jag börjar tolv idag och slutar två (y)
efter det drar jag och anna in till stan och fixar biljetter sen ska vi kolla runt lite
träning ikväll? hoppas! har saknat det som bara den!
imorn ska flickorna fira mig :) blir myspys!
jag funderar just nu på hur jag mår egentligen och jag kan bar beskriva det på ett sett, jag är så otroligt lycklig!
men så fort jag vågar tänka att jag är lycklig och att jag mår bra så blir jag rädd, jätte rädd. för mitt liv är något som alltid slutar med att något dåligt händer. Självkart är det fel att tänka så, men faktum är att min mamma är likadan, så fort något går bra så tror vi att något dåligt kommer straxt efter. Men jag har fått lära mig att leva i nuet och njuta av varje sekund, så det gör jag! just nu är allt underbart! och det lever jag för just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0