hugos nattklubb

Underbar kväll igår!
förfest hos vicki med: Emma sofia linnea anna johanna jag och vicki
det var sjukt kul och jätte mysigt! sen tog vi bussen in till stan och väl där inne var det hur najs som helst! och så stor jag kände mig ;) kändes härligt att få visa legget!!:)
dock så slutade kvällen i lite frustration och ilska, men det ser vi bort ifrån nu ;)
jag var hemma runt fyra och somnar snabbt vill ja lova!
sen vaknar jag vid åtta och är dyng pigg.. hm.
ikväll är de bara påt igen! omg. haha! kräftskiva hos jossan men de blir inte länge! efter det kommer alex:):):) och sover hos mig och sen imorn åker vi till mormor och morfar för att fira mig och mormor :)
bilder från igår kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0