bra dag!

vi börjar igår, jag och jossan åt massa kräftor, det är allt vi behöver nämna tror jag ;)
lr jo, alex kom igår kväll och sov till hos mig till idag :)
vi vaknade sex! usch haha men låg kvar till elva ! (y) det var då jag kunde börja fundera på att gå upp ;)
haha och då var det bara att sätta fart för sen skulle vi till mormor och morfar :)
så kom vi dit och det är lika skönt som vanligt att komma ner till mitt paradis!
jag fick lite paket och det var himla roliga och fina grejer :)
alex åkte hem för en halvtimme sedan ungefär och jag saknar honom redan! hm.
och på torsdag åker han till turkland! ojojoj hur ska jag överleva?
sitter och lyssnar på bra musik och måste nästan dra en dagens låt för er sen ;)
skulle bara vilja avsluta med ett grattis till min fina mormor och även säga att min pojkvän är bäst.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0