Balklänningar

åh, det känns så overkligt att nästa gång folk tar studenten så är det jag som gör det oxå!
jag ser så himla mycket fram emot balen! tänk att vara så fin så att folk bara står och bara njuter av att titta på en. Jag längtar verkligen, jag kollar runt efter den perfekta klänningen, eller på sätt och vis, jag har ju min privata skräddare ;) så jag kollar lite så man kan kombinera olika klänningar så det blir min dröm klänning! jag tror jag vill ha en lite mörkare röd klänning med lite pärlor och annat snyggt, vet inte om jag vill ha band eller ej, hm. ae det är så mycket som man får fundera på! haha :D tyck inte att jag är knäpp;) det är bara det att jag längtar så otroligt jätte mycket!:)
den här tycker jag är så grymt snygg! så enkel men jätte jätte snygg!
men vi får se ;)

Kommentarer
Postat av: emma n (:

tönt, den vill ju jag ha :) haha <3

2010-10-11 @ 08:12:09
URL: http://eeemmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0