Andrea Forsström

Är en person som jag delat så otroligt mycket med under min barndom, vi blev bästa vänner när jag var två år gammal och det höll i sig till när jag började sjuan ungefär. En helt underbar människa som jag skrattat med i år i sträck om man skulle räkna ihop alltihop! haha jag sitter och skrattar nu av bara minnet! Hon med det dära lilla extra som hatar pannkakor och som älskar att skratta!
Jag minns när vi la kottar över vägen för att vi skulle se vilka bilar som saktade in farten, de var de snälla människorna, de som bara körde på var dumma och om de hade otur så kastade vi en kotte på bilen oxå, själva satt i uppe i ett träd och kollade på dom, hahah åh så härligt! när vi var riktigt små så hade ni de där bamse hundarna och dom fick jag rida på och apropå rida, när vi red Pocahontas hahah oj så underbart! vi red samtidigt och pocahontas får för sig att gallopera och adde ramlar av och jag klänger mig fast runt halsen på min galna ponny och adde springer efter och skriker "MEN SIGNE!!! VÄÄÄNTA DÅÅÅ!! STAAAANNAAA!!!" hahahaha! oj vad underbart det var! eller när du gungade och gungan gick av och alla trodde du stor tjöt men du låg och dyng garvade! hahahaha åh shit! fy så härligt!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0