1

Idag är det inte bara en dag kvar tills jag fyller år, det år oxå ett år sedan det där jobbiga/sköna hände, känns det verkligen inte som jag kan inte fatta att tiden går så fort! ja menar, nyss var jag en liten skit som gick i sjuan och tyckte att åka buss var det coolaste jag kunde göra eller något? nu är det en dag kvar sen fyller jag 18 år, helt sjukt så tiden går! det har hänt så mycket oxå som ändå är så bra för mig det här året samtidigt som jag absolut inte vill uppleva ett liknande år igen, det har varit så otroligt kämpigt och jag har gjort så sjuka grejer som jag absolut inte trodde om mig själv, jag kan fortfarande inte tro det! men hur som helst så är jag här nu, i min säng en dag innan min födelsedag, inget kan väl gå fel idag? den 6 september som jag för ett år sedan kallade upp brytar dagen, låt den bli bra!
för ett år sedan
hm jao så kan de gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0