kortdag

idag drog jag till körskolan, gjorde två prov drog upp till skolan hade en lektion, HEM, lr typ. jag bjöd min söta mamma på mat, sen svängde vi in till emmetorp för att hämta lite grejer, den första jag möter är lille Teodor som fortfarande är lika liten och larvig?! haha va fasen :D men söt är han :)
men det är konstigt att det känns så sjukt att åka dit, hjärtat rusar iväg och jag får verkligen panik. slänger med mig grejerna jag ska ha, glömmer hälften, får springa ett varv till sen, bort, bort där ifrån.
nu ska jag städa lite ikväll blir det träning!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Tråkigt att det känns så:(

2010-10-26 @ 11:41:33
Postat av: Signe

hm ja det kan man säga

2010-10-26 @ 13:34:28
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0