kämpig helg!

ojojoj så sliten jag är känner jag!
i fredags var det fest på hotellet och det var grymt kul att träffa massa människor, kom väl i säng vid halv fyra sen upp kl sju igen för att åka till norrköping och jobba, hjälpte mormor på hennes marknad. lördagen var det grymt mycket folk och det rulllade på hela tiden så på vägen hem deckade jag i bilen och sov hela vägen hem. väl hemma blev det tacos och en kvällspromenad sen sängen, dock alldeles för sent då med, sen upp vid åtta och åka och jobba ännu en dag, skoj! ae men det är kul med min galna släkt, fy så jag tycker om er! sen efter det så kom classe och hämtade mig så då drog vi och käkade kyckling kebab, mums! sen hem och väl hemma blev det en bok och sen sova!
min helg kortfattat!
idag ska vi fira min fina farfar som fyller 85 år. vi ska åka och käka i rejmyre på något ställe, får se om det blir trevligt!
hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0