ibland!

ibland så gillar jag skolan faktiskt! idag skulle jag ha haft fem hemska lektioner och det slutade med att jag bara hade en ända ;)
så kom hem för ett tag sen och sitter nu och äter lite godis! länge sen och det var gott kan ja lova! kan jag förtjäna efter träningen igår, fy fasen så jobbigt det var, men riktigt kul! super duper!
nu ska jag och mamma snart dra oss för att åka och fira världens bästa morfar som fyller 68 år idag :)
så bara för därför får det bli bilder på min snygga morfar :)
det är jag och lillebror på bilden och så morfar :)
jag och morfar :)
långe Jan

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis grattis långe Jan. Ja, idag älskade jag skolan också. Tihi.. :D



Svar: du gör mig glad meeed :D

2010-10-26 @ 14:18:45
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

jag älskar vädret oxå! :D

2010-10-26 @ 14:45:47
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0