dagarna rullar på

igår efter skolan drog jag till matilda, hon kom och mötte mig och det började väl som det ska göra med ett hysteriskt skratt anfall! haha!
så åkte vi och handlade sen kom vi hem och då gick vi ut till stallet och hälsade bland annat på 4 underbart söta kattungar som de har där :)
titt så söt!!
dyng tjocka och jätte charmiga ;)
sen så blev det tacos och massa snack :) emilia och sara var oxå med sen blev det idol, det var himla bra faktiskt! sen var det meningen att vi skulle sova för matilda är sjuk och skulle dessutom upp på gymnasiemässan.. meeen! så hamnade vi framför datorn och kollade på en massa bilder från i somras :')
Fina Ära vad jag saknar dig! charmtanten som blev 28 år. massa fina bilder på henne!
ful och lik en mammut var hon men världens finaste ändå! nu har hon fått somna in och har det bra i häst himlen istället.. :)
sen så blev det att lägga sig iaf, men vi somnade ju inte precis för det.. hmf, undra varför? ;)
haha men sen tillslut somnade vi och nu är jag hemma för ett tag sen, blir att äta sen åker vi ner till mormor och morfar och har det skönt tills imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Teohege

I see first time your site guys. I like you :)

2011-02-04 @ 10:05:09
URL: http://teohege.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0