1408

är en himla skum film, jag har sett den en gång förut, men nu när jag ändå inte har något att göra så tänkte jag att jag kan lika gärna se den en gång till, se om man ser något som man missade sist man kollade. Det är en sån film som man verkligen skrämmer upp sig själv, onödigt mycket. för det är sjukt mycket med musik och ljus och läge och hur de har filmat som gör att man verkligen blir rädd! iaf jag.. haha!
ne men idag har jag ingen skola, inga lektioner! så jag är snäll och servar min lillebror som ligger och är sjuk. stackarn! sen har jag städat en massa, känner mig duktig! så nu ska jag se lite film så får vi se vad som händer sen :)
lite lagom pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0