petter vs lasse berghagen

sitter ju som sagt och ser på så mycket bättre, där petter är dagens artist. Jag har alltid trott att han är så hård och aggressiv, men på bara en timme har jag ändrat mig. han är tre barns pappa och älskar livet, han är ord blind och haft det svårt. Det petter gör i programmet är att ta med sig de andra artisterna ut för att leka lekar, så som kurra-gömma och andra roliga lekar. alla, till och med de gamla gubbarna lasse berghagen och plura kände sig som små barn. Sen ska de andra tyda och sjunga petters låtar. och jag höll på att börja gråta när lasse berghagen sjöng petters låt längesen. petter sitter och gråter och lasse börjar nästan gråta, extremt känsloladdat, helt underbart!
Det var första gången jag såg det här programet och det var sjukt bra. se det!

Kommentarer
Postat av: Amandusjohanna

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-02-13 @ 16:51:30
URL: http://amandusjohanna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0