ni får ursäkta... men jag måste skriva av mig.

Det är så svårt att förstå att du är borta. Vadå? du fanns ju där förra veckan? du mådde ju bra då. och nu så finns du inte längre. Våran fina lilla flicka, våran lilla gusten gris.. som alltid ALLTID har varit så glad. Man har alltid sett att dina höfter inte hänger med som de ska och du var så gulligt hjulbent, men man trodde ju att du alltid skulle vara kvar hos oss. Det finns nog ingen som inte tyckte om dig. Att se sin mamma ligga och gråta, det är då man ska förstå.. Att du finns inte mer. Att höra om att alla andra gråter hela tiden. Varför kan jag inte förstå att det är så då? Visst var det nödvändigt nu. Ändå så kan jag inte förstå att det faktiskt ha hänt.
Ditt lilla grislätende som du gjorde, alla trodde du var döende eller arg eller något. men det var ditt sätt att visa hur lycklig du var. aldrig mer. jag HATAR verkligen HATAR aldrig mer.
Jag är så glad att jag fick se dig förra veckan, när du fortfarande mådde bra. visst var du stel, men det har du varit länge. Tack för de här åren älskade vän.

Kommentarer
Postat av: michelle

fyy...jag beklagar verkligen! det är aldrig kul att mista någon, än värre någon som funnits så nära och varit en del av ens vardag. jag finns gumman <3

2010-11-21 @ 20:49:28
Postat av: Signe

tack gumman <3

2010-11-21 @ 21:42:49
Postat av: Viktoria

;( Finns här <3

2010-11-22 @ 12:48:17
URL: http://viktoriakarlssons.blogg.se/
Postat av: Sofia

Förstår hur det känns. Det är hemskt att förlora en som är nära och det spelar ingen roll att det är ett djur - det gör lika ont ändå!! PUSS gumman <3

2010-11-22 @ 12:57:07
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Morfar

Tack för ditt fina inlägg om Gussie.

Vi får tänka på allt kul vi har haft med henne och alla bilder som finns gör att vi alltid kommer att minnas henne

Morfar

2010-11-22 @ 16:34:55
Postat av: Sophie

Våran fina gussie!! <33

2010-11-22 @ 17:20:44
Postat av: Signe

det kommer bli tomt.

2010-11-22 @ 18:11:15
Postat av: Maja

Älskade Gussie<3

2010-11-24 @ 18:19:26
URL: http://thetruesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0