nationellaproven i svenska b

jag blev precis klar med mitt np. jag hoppas att det gick bra! det kändes bra och jag valde ett bra ämne som passade mig, lite kul att det kom upp för det har varit mycket tal om det på sistone, inte bara i skolan för förberedelser menar jag då utan just för mig själv och i tvn. Så det kändes tryggt.
just nu väntar jag på att anna ska bli klar så att vi kan käka sen gå och träna, sen blir det tre bussen hem för att få naglarna fixade av therese! ni får se resultatet ikväll ;) efter det blir det massor med plugg! svenskan ska bli klart idag! sen ska jg hinna med lite plugg på körkortet!
hoppas på lite bilder ifrån gårdagens maskerad här i skolan oxå, jag var söta labolina! haha malin var laban :) cute!
men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0