lördag

sitter och myser med mamma och clas nu, de tjafsar om himla telfoner... hm.
men idag har jag iaf varit i stan med min fina mamma, jag kände att vi behövde göra något innan hon åker ifrån oss. jag hittade en snygg tröja på gina, en hatt och strumpbyxor sen hittade jag en bh och ett örhänge och så ett par underbart snygga kängor. helt kär och super nöjd med dagen. det kommer nog bilder någon gång!
just nu kollar vi på så mycket bättre och petter är dagens artist, himla cool människa faktiskt. alla de här människorna verkar vara så himla härliga! den ända jag har väääldigt svårt för är tomas de leva men han är säkert super härlig han med.
imorn blir det plugg! lovet är snart slut och det har gått allt för fort kan jag lova.
vi höööööörs!
jag har lisas dator, kolla vilken sötnos! lilla plutt jason, nu är han dum och kaxig men jag tycker ju om honom iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0