just the way you are.

en super härlig morgon, en spännande morgon och en sorglig morgon.
jag lever i min lilla bubbla idag och det kommer jag nog göra ett tag. så jag tar ett steg tillbaka och mest väntar på att tiden ska gå.
men jag är envis och det kommer gå fort.
hoppas jag!
------
Vet ni något som jag är GRYMT sugen på ?
att klippa page, visst är det typiskt! att nu när jag äntligen fått lite längd på håret så vill jag klippa av det. men jag har ju sagt att jag ska spara det till efter balen. men som det känns nu så känns det inte som att det blir så mycket längre. men ja vet inte ;) haha.
vi märker hur det blir! :)
------
ikväll kommer mamma hem! äntligen! och imorgon åker jag till mormor och morfar och har det skönt och vilar upp mig ett tag. kan behövas!
------
haha har suttit och kollat igenom hela min bilddagbok precis, haha! pinsamt!
men jag hittade den här söta bilden! :)
och den här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0