just a small town girl

idag vart det staden med anna efter en ganska onödig lektion. det var nog en av de bättre dagarna på länge faktiskt! så himla mysigt allt. Perfekt tjej helt enkelt!
jag hittade faktiskt en hel del! trots att jag inte skulle... men så kan det vara ibland ;)
träffade annas kusin maria och hennes über gulliga lilla anton! helt kär blev jag.
sen träffade jag min söta kusin oxå! det är alltid trevligt!
här kommer lite dåliga mobil bilder ifrån dagen!
dagens! plus min pälsmössa som jag köpte! mmmhmhmmm! någon slipper frysa om skallen i vinter!!
min snygga byxdress! vart helt betuttad i denna skönhet. blir att ha på sig på lördag!
och så en bild på lilla anton! åh en så underbar liten unge!
haha förutom mössan och byxdressen blev det ett puder, trosor knästrumpor och en riktigt cool ring.
är jätte nöjd med hela dagen! nu blir det lite mer städ och sen borde jag plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0