dom borrar sönder min skalle!

brunnsborgningen är här.. de ska borra bergvärme, det är ju skönt iofs. men fyyy... det låter hemskt.. haha tur att det inte var igår;) idag är första dagen på lovet, känns underbart!
snart kommer amanda skrutten hit och då ska vi baka och mysa lite :)
imorgon ska jag till bodaborg med några söta typer, grymt taggad är jag ! :)
onsdag blir det utgång på kvällen med typ alla flickorna låter det som. på dagen blir det att träffa projektflickorna för lite planering, torsdag måste jag plugga och fredag blir det mys hos harry. lör-sön åker vi till mormor och morfar och myser lite. jag ska klippa kusinerna bland annat :)
det är väl så mitt lov kommer se ut? haha :)
bilden får mig att le

Kommentarer
Postat av: Linnea

sexigt med höga byxor, mums!

2010-11-01 @ 22:03:15
URL: http://linneastrands.blogg.se/
Postat av: Signe

dunder smexit!

2010-11-02 @ 07:44:52
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0