bra start på dagen?


idag så vaknade jag och kollade ut och det var väldigt mycket snö. usch så jobbigt. fast går dagen var härligt! hur mysigt som helst! men iaf när jag och simon skulle gå till bussen så ser vi att bussen som går vid sex i vanliga fall satt fast i ett dike/backe på väg upp. haha åh vad jag skrattade, men nä det var väl inget kul men jag fick mig ett gott skratt i alla fall sen höll vi på att missa våran buss men vi hann så nu sitter jag i skolan och snuttar på te och tänkte vara duktig och göra religions läxan som vi har. får se hur det går!
efter skolan idag ska vi hem till amanda på lite fika mys. sen blir det hem och plugga!
-
en liten text som ni inte ska se egentligen..
Det känns sjukt. Det är först nu som jag börjat fatta att du snart åker ifrån mig. en månad räcker väl? eller? kanske inte i alla fall. hm. jobbigt. och att du sen kommer hem gör mig lite rädd, eller sjukt rädd. Blandade känslor. åk inte.
-
maha! hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0